Top Posters
1155 Posts
540 Posts
518 Posts
365 Posts
333 Posts
Main Forum

Two Truths and Lie

8 replies
Posts:
76
Votes:
+34
Official Server Moderator
Post two truths and one lie and see if others can guess what supposed fact is untrue.

1. I have 4 cats.
2. I'm a professional Princess.
3. I physically can't get a brain freeze.
Posted Jan 30, 18 · OP
Posts:
365
Votes:
+224
Untagged users
wrote:
Post two truths and one lie and see if others can guess what supposed fact is untrue.

1. I have 4 cats.
2. I'm a professional Princess.
3. I physically can't get a brain freeze.

Number 3 is the lie
Posted Jan 31, 18
Posts:
365
Votes:
+224
Untagged users
1. I've walked for 8 hours straight before
2. I've ran across an active highway before.
3. I know how to play 3 instruments well.
Posted Jan 31, 18
Posts:
76
Votes:
+34
Official Server Moderator
3. Is true for mine lol

Your lie is #3 though
Posted Jan 31, 18 · OP
Posts:
99
Votes:
+62
Forum Moderator
Official Server Tech-Moderator
Pretty sure Abby has a number other than 4 cats imma say 1.
1: I can play 5 different instruments
2: I am a popular streamer on Twitch
3: I can jump over a small person if I run around on all fours like a dog
Posted Jan 31, 18 · Last edited Jan 31, 18
Posts:
76
Votes:
+34
Official Server Moderator
You're right haha.

I wanna say #2 is false.
Posted Jan 31, 18 · OP
Posts:
99
Votes:
+62
Forum Moderator
Official Server Tech-Moderator
You are correct. I am brand new on Twitch and therefore I am nowhere near popular XD
Posted Feb 1, 18
Posts:
365
Votes:
+224
Untagged users
Oh dang I thought the number of cats was wrong cause i was like "professional princess is true for sure" lmao and yeah for mine 3 is wrong i can only play 2 instruments piano and guitar

also silent did you play leapfrog as a child
Posted Feb 1, 18
Posts:
99
Votes:
+62
Forum Moderator
Official Server Tech-Moderator
Haha I did but moreso when I was younger I loved the movie Spirit and would pretend I was jumping over fences as a horse or something XD my neighbors thought it was so amusing that whenever I was at their house when they had company over they would have me gallop around on four legs with their dogs lol
Posted Feb 1, 18
Like
x 1
x 1
List
Undo
NoticeNotices